תוכנית לסדרה של 10 מפגשים הנבנית סביב צורך שאותר ע"י צוות מקצועי של בית הספר. המטפלים עובדים במגוון כלים בהתאם לצורך שעלה. תהליך ההתערבות מערב מגוון טכניקות התערבות: עבודה בחומרים. טיפול באומנות, כתיבת סיפור, משחק בארגז חול עם דמויות מיניאטורות, משחקי קופסה ושימוש בתנועה, קול(שירה ונגינה או חיבור לטקסטים), קלפים טיפוליים המחברים את הילד לחזקות פנימיות או משחקי תפקידים בין המטפל לילד או משחקי תפקידים בקבוצה. התוכנית מזמנת עבודה אישית/קבוצתית בהתאם ליעדים שנקבעו עם צוות בית הספר. קבוצות תלמידים הנפגשות סביב התמודדות עם חרדת בחינות בכלים של טיפול בחרדה בכלים של הפגת מתחים וCBT. תוצאות מצופות- במפגשים אישיים: אוורור רגשות, הצפת קשיים, התמודדות עם קשיים רגשיים/חוויות של אובדן/פרידה/גרושים ועוד. בקבוצה- בניית שפה משותפת, הצגת היכולות האישיות, העלאת המודעות העצמית ותפיסת מסוגלות אישית, התמודדות עם קשיים אישיים וחרדה מול לחץ בחינות בכלים שונים מהפסיכולוגיה החיובית.
מטרת התוכנית:
מתן מענה רגשי התנהגותי באמצעות כלים טיפול בדרמה תרפיה/טיפול באומנות, עיצוב התנהגות, C.B.T, סדנאות לקבוצות של תלמידים בנושא טיפול בחרדת בחינות, מתו מענה לחצאי כיתות של תלמידים בכלים ללמידה "ללמוד איך ללמוד". יעדים- בניית מערך תמיכה לתלמידים עם קשיים רגשיים/התנהגותיים לצורך העלאת הדימוי העצמי, מסוגלות עצמית, יכולת תפקוד ומימוש עצמי של התלמיד.מתן מענה לקבוצות לתלמידים בנושא חרדת בחינות והתמודדות עם כלים ללמידה "ללמוד איך ללמוד"
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים