למידת מעוף מנגישה את תפיסות הלמידה הוראה במאה ה21 - למידה פעילה היוצרת מגוון הזדמנויות לחקר ופיתוח לומד עצמאי סקרן יוזם ויוצר
המורה והלומד במאה ה21 - המעבר מלמידה פסיבית ללמידה אקטיבית בעלת מעורבות גבוהה ללומד על פי עקרונות הפמ"ע: אי- פורמליות, פרסונאליות, תמורתיות ותכלול.
בניית "קפסולות אינטרדיספלינאריות" בלמידה אחרת
יישום עקרונות מפתח בפדגוגית מוטת עתיד בתפיסת הWell Being והפעלנות (למידה פעילה מתוך עיניין וסקרנות).
תפקודי לומד כבסיס לבניית תוצרי למידה מגוונים.
פרקטיקות הוראה: טיפוח מצבי חשיבה מרובי פתרונות, עצמת היכולות הקוגניטיביות באמצעות תהליכי ניתוח מידע והפקת תוצרים
עבודה בצוותים בסביבה גמישה ווירטואלית.הסתמכות על נקודות חוזק ובחירה של הלומד, טיפוח מיומנויות רכות
מטרת התוכנית:
פיתוח הכשרה והטמעה של למידת מעוף בשיתוף עם בית הספר בתהליך ליווי והכשרה סביב יוזמות של המורה והתלמיד הובלת תהליכי למידה חקרניים קצרי מועד וארוכי טווח.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים