אנימציה, מחשבים ותקשורת דיגיטלית

קיטו מרום הדרכה טכנולוגיות בע"מ

מספר תוכנית בגפ"ן: 1868



תמצית התוכנית:

אנימציה ממוחשבת וקלאסית: בתכנית זו נלמד לעבוד עם תוכנת מצלמה דיגיטלית, תוכנות לעריכת סרטים, נתנסה באנימציה ממוחשבת, נלמד לערוך סרטים, תאורה, דיבוב לסרטים, יצירת סטורי-בורד ועוד. היכרות עם העולם הרחב של האנימציה ויצירת סרטים בתחום האנימציה הקלאסית (סיפורים ויזואליים באמצעים מגוונים). בתכנית הילדים כותבים סיפור, יוצרים ממנו תסריט, מכינים את הדמויות בדרכים שונות. תקשורת דיגיטלית: כוללת צילום ועריכה של סטילס ווידאו. התכנית מקדמת מתן אפשרות לביטוי יצירתי לרעיונות, רגשות ותחושות של התלמידים באמצעות מדיה מצולמת וכתובה בהפקה, תכנון וכתיבה משותפת של תסריטים. קביעת התכנים על ידי התלמידים תביא אותם למעורבות ולקיחת אחריות. בשיעורים יילמד מושג מרכזי מתחום הדעת, לדוגמא: זווית צילום, ניגודיות, הבלטה, נקודת השקפה, קומפוזיציה, מסר מרכזי ועוד. מחשבים: למידת מיומנויות מחשב וסביבת המידע לעולם החינוך. במסגרת תכנית מתקיימים לימודי מחשב מקצועיים. הפעילויות השונות בתכנית מקדמות פיתוח יכולת עבודת צוות וכישורים חברתיים. כמו כן מושם דגש על הבנת סביבת המידע, האפשרויות הגלומות בה, מגבלות, אילוצים וסכנות.


מטרת התוכנית:
תקשורת דיגיטלית: הקניית מושגי יסוד וכישורים בתחום התוכן הדיגיטאלי תוך פיתוח מיומנויות של עבודה בצוות. מחשבים: פיתוח מיומנויות מחשב ומולטימדיה תוך פיתוח יכולת למידה אוטונומית וצמצום ה"פער הדיגיטאלי". אנימציה: פיתוח היכולת להבין את משמעות המרחב דרך חשיפה לעולם האנימציה והמיומנויות הכלולות בו. הכרה של עולם האנימציה, הסיפור, היצירה וההומור תוך פיתוח יצירתיות והמצאה ולימוד מיומנות מחשב- אנימציה וגרפיקה.


מידע נוסף על התוכנית:

מסלול התוכנית: אינה במכרז המאגר
קהל יעד: א' | ב' | ג' | ד' | ה' | ו' | ז' | ח'
שיוך למסגרת משרד החינוך: ניצנים , קרב
תחום מסגרת: חברתי - ערכי
מקור תוכנית (יוצר התוכנית): חיצוני - מגזר עסקי

קישורים חיצוניים:

הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים

תוכניות גפ"ן
תמיכה טכנית

תמיכה תוכניות גפ"ן
הי,
לא מצאת תוכנית כבקשתך?
ניתן להשאיר הודעה ונשמח לעזור
עופר
×
לא מצאת תוכנית? צור קשר ונשמח לעזור