כ10% מהילדים במערכת החינוך סובלים מבעיות וויסות וארגון - ADHD. הם מתקשים מאד במערכות בכלל ובמערכת החינוך בפרט. כדי לעזור להם הם צריכים מקום שבו החוזקות שלהם יבואו לידי ביטוי, ואז להעביר להם אחריות ללמוד לווסת את עצמם. תחומי הוויסות העיקריים- תקשורת בינאישית, סמכות ומסגרות, תנועה ותחושה, קצב וארגון חשיבה. בתוכנית ילדים יוצאים כל שבוע ל3-4 שעות לקבוצה שעובדת על תחומים אלו באמצעות יצירה, עבודה וטבע לצד עבודה קוגניטיבית ומטרות טיפוליות.
מטרת התוכנית:
יצירת כלים מערכתיים לטיפול בADHD.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים