בבית הספר בו תפעל התכנית, יותאמו ויופעלו 3 מרחבים חינוכיים ייחודיים בהתאם למיפוי צרכים שערכה הנהלת ביה"ס. לכל מרחב יוקצה חלל ייעודי בשטח ביה"ס, ויהיה קו תוכני מנחה: דמיון, אמנות ויצירה, ספרים וקריאה. לכל מרחב יהיה אחראי/ת מטעם התכנית שיפעיל וינחה, ותיערך התאמה פיזית של החלל. במרחב החינוכי ייערכו הן שיעורים ייעודיים לקבוצות/כיתות והן פעילות לא פורמאלית (כגון הפעלת המרחב בזמני הפסקות ובסיום יום הלימודים).
מטרת התוכנית:
יצירת סביבות למידה ייחודיות מותאמות לבית הספר והמאפשרות למידה התנסותית וחווייתית, תוך התבוננות הוליסטית על שעות הלמידה (שיעורים והפסקות).
מתן מרחב ביטוי למגוון סוגי אינטילגנציות. שיפור כישורים חברתיים והעצמה אישית.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים