פגש קסום בין עולם הילד במציאות העכשווית המודרנית ובין מרחב של שקט והתבוננות, המאפשר צמיחה והתפתחות בריאה והדרגתית בסולם ההתפתחות המוטורית, התנועתית, היצירתית, הקוגניטיבית והרגשית של הילד. אלמנטים אלו מתחזקים במישור של היחיד מול עצמו, ובפיתוח של כישורי חיים ועוצמה פנימית וכן במישור מול האחר ומול הקבוצה, שיתוף פעולה והקשבה. לימוד גופני וקוגניטיבי חוויתי המתבצע ללא מוסיקה וכמעט ללא אביזרים כדי לפתח מודעות אמיתית פנימה ולא החוצה, במעגל של שלווה, אך מצד שני מאוד דינאמי, מסקרן, שמח ומעניין, המקנה מגוון ענק של כלים מתחום היוגה והתנועה הכוללים: תנוחות גוף, תרגילי נשימה, משחקים מאתגרים, תרגילי ריכוז והשקטה, הרפיה ומדיטציה. השיטה עוזרת גם לילדים עם קשיי קשב וריכוז וקשיים רגשיים או מוטוריים. בתוכנית פיתוח ביטחון הילד בעצמו וביכולותיו, חיזוק נקודות הטוב ויכולותיו החברתיות, התבוננות בקשיים ומציאת דרכים יצירתיות לפתרונות. דגש מושם על יצירתיות אישית מול הידע הקיים בשיטה עצמה. הידע נלמד בדרך חווייתית של סיפורים, שירים, חרוזים ומשחקים ובאופן כזה שנשאר בזיכרון ומיושם הרבה פעמים גם מחוץ לשעות הלימודים.
מטרת התוכנית:
ליצור קשר של כל ילד עם גופו, לאהוב את הקיים ולשפר ולמצות את הפוטנציאל הגלום בחכמת הגוף של הילד. לחזק את כישורי החיים של הילד, ויסות סנסומוטורי, חיזוק הביטחון של הילד ביכולותיו ולגרום לו להעיז ולהאמין בעצמו. בנוסף המטרה היא להטמיע כלים מעולם היוגה לשימוש ע"י המחנכות במהלך השיעורים השוטפים כדי לייצר אווירת למידה חיובית ויעילה יותר.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים