פיתוח חשיבה מחוץ לקופסה, חשיפה לעולם הטכנולוגי, המדע וההייטק, הקנית כלים חדשים לחשיבה על פתרון בעיות, פיתוח חשיבה לוגית, חשיפה והכנה לעידן הטכנולוגי של המאה ה 21. תוכנית זו מפתחת ומטפחת מיומנויות שונות, כגון חשיבה ופתרון בעיות אלגוריתמיות, מתן בעיות ולפתור אותן בצורה יצירתית, וכמו כן, המצאת רעיון חדש, הגדרתו ומימושו כמשימה מסכמת בתוכנית. בתוכנית נלמד ערכים של עבודה קבוצתית, תחרותיות, חשיבה אסטרטגית, חשיבה לוגית, וחשיבה יצירתית.
מטרת התוכנית:
הבנת מושגי יסוד בעולם התכנות, התוכנה ובעולם העיצוב הגרפי הממוחשב. שילוב ויישום עקרונות של STEAM :Science, Technology, Engineering, Art, Math. פיתוח שיטות חשיבה חדשות אצל התלמידים ולעודד אותם לחשוב מחוץ לקופסה על ידי המצאת רעיון חדש לפרויקט הסיום והמשימה המסכמת בקורס.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים