קבוצות תלמידים (מספר קבוצות במקביל) מוזמנות לחוות את "שביל הקיימות" באופן חברתי והתנסותי, תוך שימוש בדפדפן הסלולרי של המכשיר האישי שלהם. התלמידים יעברו בין תחנות ייחודיות המקושרות עם עולם הקיימות. במהלך המשחק יוכלו התלמידים להכיר את המקום באמצעות נושא מארגן. המוטיבציות העיקריות לשימוש יהיו חברתיות, תחרותיות ושיתוף מדיה. מתוך כך אנו מצפים גם לתנועה פנימית, היוצרת שינוי תודעתי בכל הקשור לתחום הקיימות. על גבי תרשים ימוקמו נקודות חמות. הנקודות החמות מייצגות מוקדי פעילות. לכל מוקד יהיו הנחיות הגעה ואפשרות לבצע פעולה. ביצוע הפעולה ישנה את החיווי הגרפי של הנקודה החמה. מכלול החווים הגרפים יהווה כתב חידה מדעי, כאשר כל פעולה מזכה בניקוד. תוכן הפעילות ישקף ויגלם את התכנים והערכים העומדים בבסיס הקמת המרחב. השאיפה תהיה לפעילויות בהן התלמיד תורם ומגיב באופן טקסטואלי, ויזואלי ומדעי.
מטרת התוכנית:
1. יצירת סביבת למידה משמעותית מחוץ לכיתה 2. למידה עצמאית של הידע הסמוי העומד בבסיס שביל הקיימות בפורמט חוויתי התנסותי 3. מוטיבציה לשימוש חברתי - משחקי במרחב הייחודי 4. חיבור בין התלמידים לבין העולם הטבעי והמגוון הביולוגי
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים