כיצד ניגשים להתמודד עם נושא רגשי, חברתי או קוגניטיבי מסובך? לרוב, אנשים נשענים על אינטואיציה או ניסוי וטעיה או שמתייאשים למרות שבעזרת חשיבה ואסטרטגיות יומיומית פשוטות ניתן לקבל החלטות הרבה יותר מושכלות. בתוכנית עוסקים בהקניית מיומנויות חשיבה ופתרון בעיות, להתמודדות עם בעיות, משימות והבנת רעיונות, אשר הפרט תופס כמורכבות עבורו. העבודה הינה דרך התבוננות, העלאת שאלות וחיפוש פתרונות בעזרת סט מיומנויות קוגניטיביות ופרקטיות ההופכות את החשיבה לגלויה. בפעילויות המשתתפים יוצרים ארטיפאקטים פיזיים, דיגיטאליים ולעתים נעזרים גם בתכנות בסביבות פיתוח דיגיטליות המותאמות לשכבת הגיל המיועדת. סט המיומנויות הנלמד הינו פתרון בעיות בגישת חשיבה מחשובית - ביניהן פרוק בעיה לגורמים, זיהוי תבניות, פישוט בעיה ויצירת אלגוריתם לתוכנית פעולה מסודרת ומפורטת.
מטרת התוכנית:
הקניית כלים לטיפוח תלמידים הזקוקים לעזרה, הגברת מעורבות בלמידה, מכוונות עצמית של התלמידים, ניהול עצמי, ביטוי עצמי, קבלת החלטות בשילוב כלים דיגיטליים ולמידה חוויתית. חיזוק המסוגלות ותפיסת ההוראה של הצוות החינוכי בעקבות שינויים הטכנולוגים המאפיינים את המאה ה-21.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים