היעדר ידע, מודעות וכלים להתמודדות עם הפרעת קשב יוצרים פערים הפוגעים בכל היבטי בית הספר: התלמיד שחווה תסכול ותחושת חוסר הבנה, המורים שלא מצליחים להגיע לתלמיד ושאר הכיתה שנפגעת. תכנית "ש עם מי לדבר בנושא הפרעת קשב ADHD" מגיעה עם הידע והכלים אל חדרי המורים בבתי הספר.
התכנית פותחה ע"י אנשי מקצוע מנוסים מהתחום החינוכי, הרפואי והפרא רפואי והיא מבוססת ידע אמין, עדכני ומקצועי. בתכנית יקבלו המשתתפים הסבר מעמיק ומבוסס מחקרית לגבי הפרעת קשב. מה זה בדיוק? איך זה בא לידי ביטוי מוח? , קריטריונים ומאפיינים לאבחון, שכיחות, אבחנה מבדלת, גורמים , תחלואה נלווית והטיפול. ננתח את הביטויים היומיומיים של הפרעת הקשב בכיתה ונלמד - מה עושים עם זה? התכנית מחזירה את המורים למקומם כסמכות מעצימה ועוצמתית המנהיגה את הכיתה מתוך חזון ושיתוף פעולה. הכלים שיוצרים המורים בתכניות שלנו נובעים מרעיונות פשוטים וזמינים שמגייסים מוטיבציה ללמידה.
מטרת התוכנית:
להנגיש לצוותים חינוכיים בבית הספר ידע וכלים להתמודדות מיטבית עם הפרעת קשב בכיתות.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים