בבית הספר המבקש לפעול כמרחב ללמידה והתפתחות נדרש הצוות החינוכי להכיל ולהכליל את כל הבאים בשעריו ולק חת אחריות על רווחתם והשתלבותם בחברה. מחויבות הצוות לתלמידים: קוגניטיבית, אישית רגשיים, חברתית, ורתימת המשפחה והקהילה היא ליבת העשייה. תוכנית התערבות בבית הספר: המעבר מהגישה של פסיכופתולוגיה ועבריינות נוער לגישות של רפואה מונעת וחוסן נפשי דיון בסוגיות נפוצות מחיי ביה"ס (דחייה חברתית, בריונות ובריונות ברשתות החברתיות) התערבות בקרב מורים - התערבות בקרב הורים לילדים בסיכון - טיפול ריפוי בעיסוק ומתן מענה לילדים עם סרבול מוטורי. טיפול פסיכולוגי ו/או טיפול רגשי . באמצעות סיפורים, מוסיקה , רכיבה טיפולית ? בכפוף להדרכה על ידי מדריך טיפולי מוסמך- וטיפול רגשי בהבעה ויצירה . ותוכניות לאיתור והתערבות המיועדות לליווי אוכלוסיית התלמידים עם לקויות למידה ו/או הפרעות קשב.
מטרת התוכנית:
הכשרת מורים וצותים חינוכיים להתמחות בדינמיקה התוך האישית והבין אישית המאפיינפיתוח ויישום תפישה חינוכית שתומכת בעשייה בית ספרית שמותאמת לצרכים הספציפיים של תלמידים בסיכון והכשרת אנשי טיפול בהתערבות בית- ספרית שבה למחנך יש תפקיד מרכזי בהתמודדות המתמשכת עם התלמיד .ת יחסי מורים ותלמידים והורים המזינה למידה והתפתחות, תוך העמקה בתהליכים המערכתיים ודפוסי הקשר המשפיעים על התפתחות הפרט בצל תהליכי סיכון.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים