תכנית כישורי למידה מושתתת על הגישה הנירו' התפתחותית תפקודית, גישה זו רואה את הקושי הנוכחי של הילד כהתפתחות של בעיה מוקדמת יותר. יש צורך לאתר כיצד נוצר הקושי, ולטפל בבסיס הבעיה ולא ברמה של הופעתה העכשווית. זוהי תכנית התערבות אישית אשר ממפה את צרכי הילד, בונה תכנית אישית, טיפולית תרגולית לכל תלמיד ובמקביל עובדת עם הקבוצה כקבוצת תמיכה. אנו עובדים עם תלמידים בטווח גילאים של 3 עד 13 אשר פיתחו תחושות ניכור כלפי בית הספר, תלמידים אלה מסרבים לקבל שירותים שמערכת החינוך מציעה להם, כגון: תגבורים וכו'. במסגרת התוכנית יהיה שימוש בכלים האלו: פסיכותרפיה, משחק ככלי התפתחותי, פוטותרפיה, הוראה מתקנת
מטרת התוכנית:
שיפור הקשב והריכוז לצורך השגת קליטה טובה. שיפור תפקודי תקשורת ושפה. הפיכת חומר לימודי לגורם מהנה, הפחתת ההתנגדות והרצון לשבירת גבולות המסגרת החינוכית. הגברת הנינוחות של המטופל בתוך החברה שבה הוא נמצא, עם השפעה חיובית על התפתחותו החברתית.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים