התכנית מציעה תהליך בית ספרי, שיעניק כלים ומענה לעבודה מיטבית עם תלמידים בעלי לקויות הלמידה ו/או הפרעת קשב בכיתה ההטרוגנית. מבוססת על מתווה המשלב עבודה עם צוות ההוראה במליאות להקניית ידע על לקויות למידה והפרעת קשב, בשילוב הדרכה פרטנית על מנת לקדם בניית תכנית למידה אישית המותאמת למערך הבית ספרי ומשאביו. התכנית מבוססת על כלי יישומי (משולש הזהב), אשר יובילו לקידום תפקודו של התלמיד בסביבת בית הספר ולמסוגלות המערכת הבית ספרית להעניק מעטפת לימודית מתאימה. משולש הזהב מבוסס על מערכת היחסים הבין-אישית בין המורה לתלמיד והוריו וביסוס יחסי אמון פתוחים ביניהם, שיתמכו בתהליך התערבות מקיף תוך ראיית צרכי התלמיד והמערכת.
מטרת התוכנית:
מתן כלים לצוות בית הספר להבניית תכנית ליווי מותאמת לתלמידים המגלים קושי בסביבה הבית ספרית, תוך הבניית קשר אישי עם התלמיד וקשר שיתופי עם ההורים לאורך השנה. יצירת רשת תמיכה מקצועית - ליווי והנחיה אישיים של מחנכי הכתות; בניית מערך קולגיאלי בין חברי הצוות החינוכי שיהווה עבורם פלטפורמה ללמידה, העשרה ותמיכה הדדית כקבוצת עמיתים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים