בעולם דיגיטלי מתקדם ומהיר, בו אנו מוצפים במידע במהירות מסחררת, קיים טשטוש בין פרסום לחדשות, בין חדשות אמת לחדשות מזויפות, בין פרשנות ודעות לעובדות, בין העולם האמיתי והמציאות המדומה. התכנית נועדה להעניק לחניכים הבנה מבוססת פרקטיקה של עולם התקשורת ולעודד חשיבה ביקורתית. לאחר ההכשרה, החניכים יצליחו לקרוא אתר חדשות או עיתון ובאמת להבין מה הם קוראים ולמה הם קוראים את זה (מי החליט לפרסם? הם זה ממומן? אם זה פרסום סמוי?ייצוג קבוצות מיעוט ועוד). במהלך ההכשרה יתחלקו החניכים לקבוצות ויתנסו בפועל בפרסום מסחרי, פוליטי וחברתי. החניכים למעשה ייצרו, תוך כדי למידה, פרסום עבור מוצר / מטרה בהם יבחרו מראש : הם יקבלו כלים לזיהוי פרסום, לניתוח קהלי יעד, לבניית קמפיין, ולליווי של קמפיין משלב היצירה ועד לפרסום, לרבות תהליכי בקרה. המטרה היא לייצר קמפיינים משמעותיים לסביבה הקרובה (בית ספר, שכונה, עיר): קמפיין לקידום בית הספר, קמפיין לקידום נושא משמעותי בתוך בית הספר (סכנות ברשת, מניעת אלימות וכו'), קמפיין למוצר מסחרי או שירות, קמפיין פוליטי וכו'.
מטרת התוכנית:
התכנית נועדה להעניק לחניכים הבנה מבוססת פרקטיקה של עולם התקשורת ולעודד חשיבה ביקורתית. הם יקבלו כלים לזיהוי פרסום, לניתוח קהלי יעד, לבניית קמפיין, ולליווי של קמפיין משלב היצירה ועד לפרסום, לרבות תהליכי בקרה.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים