סיוע והכוונה למורים המתמודדים עם אתגרים בהתנהלות מול תלמידים בעלי הפרעות קשב ורכוז המשולבים בכיתה הטרוגנית. במהלך התכנית יקבלו צוות המורים הכרות והבנה מקיפה בגורמים, המאפיינים, המניעים וההשלכות של הפרעות קשב ורכוז - ADHD. התכנית תהווה מקפצה להקלה על התמודדות המורים בתחומי: משמעת, הספקים לימודיים, סדר יום, חינוך חברתי, עשיה חינוכית, לתנופה משמעותית של התלמידים המאותרים מבחינה לימודית, התנהגותית, רגשית וחברתית ולהקלה משמעותית לשאר תלמידי הכיתה שלעיתים יוצאים מופסדים לכאורה. התכנית כוללת גם אימון אישי לילדים בעלי הפרעות קשב וריכוז. התכנית יוצאת מנקודת הנחה שלכל תלמיד יש את האפשרות והזכות להצליח לבנות לעצמו חיים תקינים ומאושרים, וחובת המורה להעניק לו את כל הכישורים שיידרשו לשם כך בעתיד. התכנית תסייע למורים להבין את הקונפליקטים והאתגרים מול ילדי ADHD, תענה על השאלות, תפתור מורכבויות ותחדד את תחושת השליחות שבעשייה החינוכית.
מטרת התוכנית:
מטרות:
פיתוח תפיסות, ידע ומיומנויות לניהול כיתה הטרוגנית בקרב המורים.
חיזוק המחויבות ותחושת המסוגלות של המורים למתן מענה לתלמידים שוני צרכים בתחום הלימודי, הרגשי, החברתי וההתנהגותי.
יצירת מבנה ארגוני המאפשר התבוננות מערכתית בכלל התלמידים במסגרת החינוכית.
אימון בבניית שותפויות בכיתה לקידומם של תלמידים שוני צרכים. שותפויות בעבודת צוות, צוות רב מקצועי ובין תלמידים.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים