תכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" נועדה לפרוץ דרך לנערות מהפריפריה החברתית והגאוגרפית, לחזק את ביטחונן ביכולותיהן, להפגיש אותן עם נשים מצליחות היכולות להוות עבורן מודל לחיקוי, לכוון אותן לבחירה שתוביל לתעודת בגרות איכותית ופותחת בפניהן דלתות אקדמיות. הצורך בתכנית נובע מההבנה שלתלמידים הגדלים באזורי בפריפריה החברתית והגאוגרפית, לא ניתנת ההזדמנות לממש את הפוטנציאל שלהם, דבר המוביל לדימוי-עצמי נמוך המגביל את התלמידים למקצועות מסוימים, שלא בהכרח תואמים את הרצונות ואת השאיפות שלהם. נקודה זו נכונה במיוחד אצל נערות, שכן חברות אלו, הנוטות למסורתיות מגדרית יתרה, לא תמיד מעודדות אותן להגיע להישגים אקדמיים ומקצועיים, במיוחד בתחומי המדע, הטכנולוגיה, ההנדסה והמתמטיקה. במסגרת הגישה ההוליסטית שלנו, התכנית יוצרת תהליך מקיף המתמקד בשלושה היבטים עיקריים הפועלים בו-זמנית: שאיפה, הצלחה ומצוינות.
מטרת התוכנית:
קידום ההישגים הלימודיים בתחומי המדע והמתמטיקה (STEM) של נערות מהפריפריה החברתית והגאוגרפית, בדגש על השגת תעודת בגרות איכותית.
הנתונים בעמוד זה נדלו מתוך המרשתת ולכן לא בהכרח שהם מעודכנים